Pro vyřízení důstojné reklamace se snažíme dělat maximum a a snažíme se vždy najít takové řešení, které nepříjemnou situaci co nejvíce zpříjemní a urychlí.
PRŮBĚH:
- nejprve je nutné nás kontaktovat; poté zboží u Vás vyzvedneme na naše náklady
- o zahájení reklamace (obdržení zboží), nebo jakékoliv změny budete informován na uvedené emailové adrese
- pro urychlení a přesné informace vyplňte reklamační formulář
- zboží pečlivě zabalte aby nedošlo k jeho poškození, případně otevření během přepravy. Nejvíce vhodné jsou karotové krabice s jakoukoliv výplní, která zamezí dalšímu pohybu uvnitř krabice.
- reklamace neposílejte bez oznámení, zásilku na dobírku bez předchozí domluvy nemůžeme přijmout.
REKLAMACE V ZÁRUČNÍ DOBĚ:
V případě poškození zboží v zákonné záruční době ( u některého zboží může být záruka prodloužena), nás neprodleně telefonicky nebo e-mailem kontaktujte pro upřesnění informací. Naše společnost zajišťuje vyzvednutí zásliky přímo u Vás do druhého dne a to zcela zdarma. Zboží je nejlépe vracet v obalu ve kterém Vám bylo doručeno, případně jinak připraveno pro přepravu s níže vyplněným formulářem, přesným popisem vady a dokladem o koupi. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich dílů) způsobené používáním.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ:
Zakoupené zboží, můžete bez udání důvodů do 14ti dní ode dne doručení vrátit; nesmí být použité a poškozené. Zboží je nejlépe vracet v obalu ve kterém Vám bylo doručeno, případně jinak připraveno pro přepravu s vyplněným formulářem a infomací o čísle účtu, kam máme zaslat kupní cenu.
POZÁRUČNÍ SERVIS:
I po uplynutí záruční doby , zajištujeme servis veškerého zboží. V případě zjištění vady nás telefonicky nebo e-mailem kontaktujte. Zajišťujeme případné vyzvednutí zásilky a po servisu její doručení zět k Vám.
- příjímáme zboží všech značek
- jakožto autorizovaný prodejce jednáme výhradně vždy s výrobcem
- zboží u vás vyzvedneme a opět přivezeme
POŠKOZENÍ VZNIKLÉ PŘERPAVOU ZÁSILKY:
Kupující je povinen při převzetí zkontrolovat stav zásliky a případně odmítnout převzetí neúplné či poškozené zásilky. Pokud kupující z nějakého důvodu zjístí poškození zásilky až po převzetí, je povinen neprodleně informovat naše reklamační oddělení. V tomto případě přebíráme veškerou odpovědnost a zasíláme novou výměnou zásliku ( v případě zboží na obejnávku, zajistíme co nejrychlejší vyřízení; problém s dopracem řešíem sami).