Vážení zákazníci, z technických důvodů je způsob dopravy Rozvoz po Brně zrušen do 15.7.2020. Volte prosím DPD případně osobní odběr na prodejně. Děkujeme za pochopení.

Reklamace

Pro vyřízení důstojné reklamace se snažíme dělat maximum a a snažíme se vždy najít takové řešení, které nepříjemnou situaci co nejvíce zpříjemní a urychlí.

PRŮBĚH:

  • nejprve je nutné nás kontaktovat; poté zboží u Vás vyzvedneme na naše náklady
  • o zahájení reklamace (obdržení zboží), nebo jakékoliv změny budete informován na uvedené emailové adrese
  • pro urychlení a přesné informace vyplňte reklamační formulář
  • zboží pečlivě zabalte aby nedošlo k jeho poškození, případně otevření během přepravy. Nejvíce vhodné jsou karotové krabice s jakoukoliv výplní, která zamezí dalšímu pohybu uvnitř krabice. 
  • reklamace neposílejte bez oznámení, zásilku na dobírku bez předchozí domluvy nemůžeme přijmout.

REKLAMACE V ZÁRUČNÍ DOBĚ:

V případě poškození zboží v zákonné záruční době ( u některého zboží může být záruka prodloužena), nás neprodleně telefonicky nebo e-mailem kontaktujte pro upřesnění informací. Naše společnost zajišťuje vyzvednutí zásliky přímo u Vás do druhého dne a to zcela zdarma. Zboží je nejlépe vracet v obalu ve kterém Vám bylo doručeno, případně jinak připraveno pro přepravu s níže vyplněným formulářem, přesným popisem vady a dokladem o koupi. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich dílů) způsobené používáním.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

Zakoupené zboží, můžete bez udání důvodů do 14ti dní ode dne doručení vrátit; nesmí být použité a poškozené. Zboží je nejlépe vracet v obalu ve kterém Vám bylo doručeno, případně jinak připraveno pro přepravu s vyplněným formulářem a infomací o čísle účtu, kam máme zaslat kupní cenu.

POZÁRUČNÍ SERVIS:

I po uplynutí záruční doby , zajištujeme servis veškerého zboží. V případě zjištění vady nás telefonicky nebo e-mailem kontaktujte. Zajišťujeme případné vyzvednutí zásilky a po servisu její doručení zět k Vám.

  • příjímáme zboží všech značek
  • jakožto autorizovaný prodejce jednáme výhradně vždy s výrobcem
  • zboží u vás vyzvedneme a opět přivezeme

 POŠKOZENÍ VZNIKLÉ PŘERPAVOU ZÁSILKY:

Kupující je povinen při převzetí zkontrolovat stav zásliky a případně odmítnout převzetí neúplné či poškozené zásilky. Pokud kupující z nějakého důvodu zjístí poškození zásilky až po převzetí, je povinen neprodleně informovat naše reklamační oddělení. V tomto případě přebíráme veškerou odpovědnost a zasíláme novou výměnou zásliku ( v případě zboží na obejnávku, zajistíme co nejrychlejší vyřízení; problém s dopracem řešíem sami).